torsdag 15 april 2010

Framtiden i sikte

Här har jag scrappat med nya pysselgumman och Maja Design papper. Tyckte de gick riktigt fint ihop. Har dessutom stämplat med distress färg. Stämplar använder jag allt för sällan. Ska bli bättre på det ;), för jag tycker ju det är så snyggt!!


Ett par detaljbilder.... ett måste =D




Fotot är taget i Stockholm på vår mor och dotter helg... Härligt vårigt väder hade vi !! Annat kan man säga om vädret idag =/.... grå, gråare, gråast!! Min förkylning vill inte ge med sig så det lär bli ryggläge i soffan idag också efter middagen.
Vill ju bli piggare för det är CC på Scrapbook nook i helgen... så jag hoppas innerligt på att förkylningen vänder. Tack för titten!
Kramiz Maja

12 kommentarer:

  1. Den scrappade du när jag var hos dig! Och den är fantastisk vacker!! ♥

    Kramis!

    SvaraRadera
  2. Underbart fin! (Y)

    Ha det så bra!

    Kramelikram Sandra

    SvaraRadera
  3. Superläcker, å romantisk! :-)

    SvaraRadera
  4. Super fin. Gillar färgkombinationerna :)

    SvaraRadera
  5. Den är verkligen helt ljuvlig. Underbart vackert papper med de små svalorna eller vad det nu är för fåglar. Vackert kort också på en vacker tjej! :-)
    Hoppas du får bli frisk snart!
    Elisabaeth

    SvaraRadera
  6. ljuvlig... ljuvlig...
    helt bedårande ljuvlig!!

    hihihihi

    Kraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  7. Jättevacker, wow!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Åh, så snygg!!! Wow, liksom...

    SvaraRadera
  9. Himmel - så snyggt du gjort! De passar riktigt bra tillsammans, så kul :)

    Kram Theresa

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)