söndag 4 april 2010

Young Love

Här kommer ett alster som var med i huvudupplagan av tidningen förra söndagen. Vart själv väldigt nöjd med denna. Gillar lila väldigt mycket, men scrappar det inte allt för ofta. Här har jag lekt med masker och mister.



Samlade detaljbilder får ni också =)



Idag är det söndag igen och det innebär förstås en ny söndagsbilaga. Lite påskiga alster, månadens DT och så min lift av Vibekes LO som glömdes bort till huvudnumret förra veckan.
Lite information till er också om Scrap mästar tävlingen. Så skynda er dit!!! Klicka här

Tack för titten =)
Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Otroligt stämningsfull, wow.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Härlig LO med snygg färgkombination! :-)
    Kram Karolina

    SvaraRadera
  3. Helt fantastiska färger och vilket romantiskt foto!
    Kram/Ulrika

    SvaraRadera
  4. Fantastisk layout med all maskning och de härliga färgerna!

    SvaraRadera
  5. SNYGG!!!

    Vad har du använt för mask till alla hjärtana runt cirkeln??

    Ja, visst jar jag på Handarbetas träff, bara på lördagen dock, och så satt jag bakom pelaren på City tidningens foto men jag syns på Yolis blogg på vänster sida om bordet i lila T-shirt!
    Säg inte att du gick kursen också?

    La Vikinga / Charlotta

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)