måndag 19 april 2010

nattsuddar lite...

Nooks CC pågår ju som tidigare skrivet just nu... och jag har haft fullt upp ;D. Borde ha lagt mig för länge sedan, men här sitter jag än! passar då på att göra ett litet nattsuddarinlägg... Innan jag MÅSTE dejta kudden.
Denna LO är gjord till en utmaning där ordet sweet skulle vara med samt körsbär, cupcakes eller liknande. Blev en snabbscrapp med symaskinen och lite chipbord figurer.. på fotona ALLA mina älskade barn =)


Här är mitt bidrag till en grunge utmaning.. och detta med grunge har jag aldrig tidigare riktigt vågat mig på... men rackarns vad roligt det var =). Blev 3 tags med orden tro, hopp och kärlek.


Nu gott folk rycker John Blund mig i nackskinnet.. bäst att kila! Tack fört titten!
Kramiz Maja

10 kommentarer:

  1. WOW vad snygga grejer du gjort! Gillar tagsen massor och LOn är superfin.

    SvaraRadera
  2. Så fin Lo och snygga tags!! =D

    Hoppas att allt är bra därborta? Såg att hela "byn" var utan vatten ett par dagar S:

    Kramkram!

    SvaraRadera
  3. Men så där ja, tagsen vart
    ju helt underbara...

    Du förresten hur var det nu
    med det där stället därifrån
    man kunde beställa blommor,
    kan du uppdatera mig om deras
    websida?

    SvaraRadera
  4. Vilka läckra tags!! :-)
    Å så skoj med en lo där alla barnen fick plats!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Å vad fint!!!
    Bara älskar de silverfärgade öljetterna, förutom allt annat :-). Vart har du köpt dom?

    SvaraRadera
  6. Underbar. Tokälskar layouten. Precis min färger!

    SvaraRadera
  7. Jätte,jätte snyggt! Man blir ju toksugen att scrappa nu ju.....kanske jag hinner innan middagen!vad/vem är nook??
    kramkram sussa

    SvaraRadera
  8. Vilka läckra tags, men framförallt: vilken helt fantastiskt underbar LO på dina kids!! Så enkel, men ändå inte. Och fina är de, hela bunten :))

    Hoppas allt är väl med dig, vännen!! Nu ska jag scrolla nedåt lite, så du får väl kika efter en kommentar eller två sen :)

    Kramar!!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)