torsdag 22 april 2010

Kärlek...

den varan kan man aldig få för mycket av eller ge bort för mycket av. Här är ett DT alster gjort för Pyssellyckan. Tycker dessa foton på Ina och Leo är så fina. Det riktigt lyser om dom! Dom två tycker riktigt riktigt mycket om varandra =). Allt utom thickersena hittar ni i Pyssellyckans shop. Jag rekommenderar ett besök där. Om du dessutom faller för frestelsen att handla något under denna vecka (v16) får du en hemlig present =)


Bjussar på en liten detaljbild också...


Nu ska jag försöka sno ihop någon mat.. Har varit en slitig vecka och jag längtar verkligen till helgen. Tur den snart är här!!
Å i helgen blir det spännande igen inne hos Allt om Scrap. Då presenteras finalisterna i Scrapmästartävlingen. Tack för titten!
Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Härligt "luftig" LO i fina färger med underbart budskap. Fotona är verkligen gulliga! Du scrappar ju nästan en LO om dagen du - inte illa alls. Ha en riktigt skön helg! Kram

    SvaraRadera
  2. jättehärlig.. jag får nästan en känsla av midsommar när jag ser den.. längtar sååå till sommaren nu.. ;)

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig Lo! Så somrig och glad! :D

    SvaraRadera
  4. Härlig! Underbara foton och syskonkärleken lyser om dem! Kramar!

    SvaraRadera
  5. Så jätte jätte fin layout

    SvaraRadera
  6. Åh man ser deras underbara kärlek till varandra på fotona och din kärlek till dem i ditt sätt att göra LO!!!! Kram Aase

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)