tisdag 20 april 2010

Inspirerad av grönsaker

Två alster gjorda till Nooks CC där man på olika sätt skulle inspireras av grönsaker. På den första så är det Leo när han planterar sina tomatfrön. Han älskar tomater så i fjol fick han egna som var sååååå goda =)


Denna är gjord till en färgutmaning där färgerna gul, röd, grön, orange och vit skulle användas. Denna vart jag själv supernöjd med. Inte helt lätta färger kan jag tycka. Fotot är på Leo som kämpar med sin pärlplatta.


Nu är det lunchdags för mig.. Sedan bjuder 6:orna på vår skola till vårshow på eftermiddagen. Ska bli sååå trevligt =). Det blir dans, musik och sång. Pop och rock blandat. Allt framförs live med riktig sång och ibland tom orkester!! Där i mellan bjuds det på sketcher och annat bus. Ni skulle bara veta hur duktiga dom är!! Har tjuvlyssnat lite när de övat .. Vi kommer få höra vinnarlåten från Idol och Olas melodofestival låt. Vad ska ni göra en dag som denna??
Tack frö titten!
Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen färgerna - så glada! :-)
    Å härligt foto på en koncentrerad pärlmakare!
    Kram

    SvaraRadera
  2. *fnissar lite åt din sista rad* (tack FRÖ titten -passade ju bra hihi)

    Vilka härliga layouter! Superfina färger som matchar kanon! Söt han är Leo!!
    Va skoj med musikshow! =)

    Idag haglar det här.. märkligt va?! Här händer inte mycket, skall snart hämta Saga fr dagis... =)

    Ha det så bra !
    kramis!!

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga färger i dessa två. Hoppas odlingen blir mer lyckad än vår förra året. Vi fick EN tomat - fniss! Upplägget på den nedre LO'n är snyggt, den är otroligt välbalanserad.
    Jag har suttit och gått igenom foton på datorn idag. Har inte framkallat på flera månader. Är fortfarande såå scrapsugen, men väntar nog tills babyn kommer innan jag sätter igång.
    Hoppas showen var lyckad! Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  4. Wow, så läckra!! Underbara färger, sådana som jag älskar, men inte fixar att scrappa i.... Kramen!

    SvaraRadera
  5. tack.. =) jag bloggade faktiskt nyss en LO med det papperet.. ;)


    dina här nedan är också jättefina.. lika inspirerande som vanligt.. =)


    kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)