fredag 9 april 2010

Papparazzi morsan

Ett litet självporträtt gjort för Pyssellyckan. Som scrappare har jag blivit en riktig papparazzi morsa. Mina nära och kära runt omkring mig flyr fältet när dom ser mig =D. Nja inte riktigt, men barnen är bra less på mig mellen varven.. tom de små! Pappren på denna kommer från Tinkering Ink. Vill du läsa mer om layouten kolla här.



Idag kommer Cattis =)... å igår skulle jag ju så stort städa och fixa... blev inte så mycket gjort för jag fick trevligt besök istället. Så idag har jag mycket att göra.. Så varför sitter jag då här kan man undra... ;).
Måste bara få presentera en go humoristisk tjej för er. Hon började korta och scrappa för mindre än ett halv år sedan och hon är så bra. Kika gärna in hos henne och lämna lite trevliga spår =). Ni hittar henne här. Tack för titten!
Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Jättehärlig LO !

    Kram Marina

    SvaraRadera
  2. Jättefin LO - gillar Tinkering Ink men man ser inte dem så ofta!

    Mammarazzi...

    SvaraRadera
  3. Härligt självporträtt, gillar särskilt kortet =)
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Läckert!!
    Du är verkligen otroligt kreativ som hinner skapa så mycket!
    Ha en trevlig helg!
    kram

    SvaraRadera
  5. Häftigt upplägg på denhär LO'n och snyggt foto på dig!! Känner igen mig i paparazzi rollen :-) Folk säger inget, men ibland känner man att de tänker "nej, kommer hon dragandes med kameran igen". Ha en kreativ helg! Kram

    SvaraRadera
  6. Ja hemma kallas jag för mammarazi! :) Man har helt klart fått ett annat intresse för fotografering efter att man började att scrappa.
    Supersnygg LO, så läckert med den halvcirkeln och den dubbla titeln.
    Kram/Ulrika

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)