lördag 24 april 2010

I huvudet på en 4-åring

Sista layouten gjort till Nooks CC förra helgen. Har använt Nooks april kit till denna. Ville scrappa om vår Leo som har så mycket funderingar just nu. Han är otroligt underhållande och spännande att lyssan på. Hur han resonerar och försöker först den STORA världen. I molnen har jag dokumenterat några av hans funderingar.




Lite detaljer. Bilden är klickbar.. det är föresten själva bilden på layouten också =)




Jag vann ingenting på denna CC... fast å andra sidan så kryllar det av DUKTIGA scrappare inne på det forumet =). Hade iaf superkul och utmningarna var roliga.
Önskar er alla en fin lördag! Tack för titten! Å missa nu inte att kika in till "allt om scrap" i morgron då finalisterna presenteras!!

Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Åh så fint! Och vad skådar mitt norra öga? (det andra också för den delen). Ett band med fåglar!!! *vill ha, vill ha, vill ha* Nu måste jag leta efter det också. ;)

    SvaraRadera
  2. Så tjusigt och så många olika detaljer!
    :)

    SvaraRadera
  3. Helt utrolig flott!! Jeg digger de flotte fargene du er så flink til å bruke!! Flott oppsett - og spennende detaljer:)

    Jeg er ofte innom bloggen din, men har ikke alltid tid til å skrive.
    Nå sitter Vesla i badekaret her - så da blir det litt bloggetid for meg:)

    Tusen takk for de hyggelige kommentarene du legger igjen i bloggen min. Og du: Tusen takk for at du inspirerer meg:)

    Håper du får en super helg:)

    SvaraRadera
  4. tack.. vad gullig du är.. =)

    kramis

    SvaraRadera
  5. Åh vilken härlig LO, så mysigt upplägg och kul med text i molnen
    Rubriken tilltalade mig ;)

    Kramen Aase

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)