måndag 12 april 2010

Nykläckt =)

Ytterligare en LO gjort till CC på Scrappiz. Detta är vår Leo när han bara är några timmar gammal. Ett uruselt mobilfoto. Men händelsen i sig är ju något att scrappa =). Det är sällan jag scrappar bäbis foton. Tycker det är lite svårt. Varför vet jag inte.. Papprena på denna är Jenni Bowlin.




Har dragit på mig en förkylning utan dess like... Befinner mig på jobbet fullproppad med alvedon och näsan bara rinner. Men känns som jag inte har något alternativ om jag ska hinna bli klar med alla nationella prov =/.. Någon som vill byta jobb med mig???
Plikten kallar! Tack för titten!
Kramiz Maja

10 kommentarer:

  1. Den är såååååååå Ljuvligt Underbar!! Har ju fått se den irl! ♥

    Nää...vi har inte känt av nån snuva än..*pepparpeppar*

    Hoppas din förkylning släpper fort!

    Kramisar!

    SvaraRadera
  2. Underbart underbart!! Så himla vacker och bäbisen är bara för söt!!
    :D Åhh jag ska också scrappa en liten bäbis idag har jag tänkt!! :P

    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Så himla fin! Älskar färgerna! Krya på dig nu, det är så onödigt att var sjuk;)

    Kramis

    PS. Jag håller på att fila på mitt föredrag.......;)

    SvaraRadera
  4. Underbar LO!! Och nej, jag har mina egna nationella prov att rätta. Har två klasser i en i nian = 50 uppsatser att rätta. Hur många har du?

    SvaraRadera
  5. shit vilken vacker LO....härliga blommor i läckra färger....så fina papper och spetsen passar så bra...Snyggt helt enkelt:)

    SvaraRadera
  6. Helt underbar! Mobilfoton är inte alltid bra, men ett utmärkt sätt att bevara minnet.

    SvaraRadera
  7. Riktigt jäkla snygg LO! Wow! *-*

    SvaraRadera
  8. Så underbar!! Och måhända du tycker det är svårt att scrappa babyfoton, men ett är säkert: du gör det helt enormt...

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)