måndag 26 april 2010

Min lilla rallykille

I brist på något scrappat får ni se hur vi roar oss hemma. Samsi i full mundering !! Han älskar hjälmar och skulle han få som han vill skulle han sova i denna... eller någon annan likande hjälm. Han kör moppe förstår ni hela dagarna!! Han kommer med full fart och tjongar in i inredningen.. Man får kasta sig åt höger och vänster för att inte bli på åkt när denna lilla galning är i gång....men jag måste nog ta och förklara för honom vad skillnaden på moppe och bil är....




Är sååå glad att vi lagt köks renoveringen på is..... Observera det klassiska fel sko på fel fot ;D

Tack för titten!
Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. "skratt" Ja jag kan inte annat än minnas och le hur mina killar var när de var små.
    En härlig tid!

    Marina

    SvaraRadera
  2. Haha, vilken härlig bild. Och rallyförare har väl visst hjälm? ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Cooling! ;) Ja... det är nog bättre att renovera när han flyttat hemifrån. ;)

    SvaraRadera
  4. Jag förstår precis. Alice är precis hjälmtokig hon också!!

    SvaraRadera
  5. En riktig tuffing i farten. :o) Gubben min köpte för 2-3 år sen en mc hjälm till sonen (frågan mig inte varför...), då i början ville han ha den på sig hela tiden. Nu är den nog för liten på honom. Men nu är han tokig i mössor, kepsar m m :o)

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  6. Hihihihihi!!! Underbart sööööööt jue!! ♥

    Och älskar dina härliga färgsprakande och kreativa alster!

    Kramis vännen och gonatt!

    SvaraRadera
  7. Hi, hi, vi är inne i precis samma fas. Här körs det moppe och brandbil om vartannat så stickorna bara ryker från dörrkarmarna :-) Dock är det brandhjälm som gäller här. De är bara för underbara de små krypen :-) Härligt foto - det får du lägga i scraphögen. Ha det gott! Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)