torsdag 2 juli 2009

Dagens utflykt och scrappat =)

Ja nu börjar värmen ta knäcken på oss... hur är det med er??? Så idag letade vi utflyktsmål med svalka.... Vi drog till Hemsö!! Var ner å kikade på militärförläggningen i berget (som nu är öppen för allmänheten) där Patrik legat några veckor i lumpen.. Leo tyckte det var mycket kuligt med grottorna som pappa sovit i... å där var det svalt och skööööönt =)... Vi passade på att fika vår picnic korg uppe på berget där kanonerna stått.. För att ta oss till Hemsö så fick vi åka bilfärja.. det var oerhört spännande tyckte vår lilla treåring..


Å så här spännande var det.... minen är så full av spänd förväntan *hihi*




Å detta var då våra fina lunchvyer idag.... med en svalkande vind som blåste på oss hela tiden.. kan inte bli bättre!!

Sen har jag hunnit med en snabbscrap ikväll... inget avancerat.. orkar inte det i denna värme.. men var sååååå sugen på att bara få pyzzla lite =)


Lite detaljbilder också då...





Orkar knappt skriva nått... men loen finns det inte så mycket att säga om, mer än att jag inte kunde låta bli att klämma dit en blomma =D.. Nu ska jag dö i soffan en stund, sedan ska jag börja på en ny pocketbok... köpte två idag... svårt val blir det...ska jag läsa Mari Jungstedt- Den mörka ängeln eller Mons Kallentoft- Sommardöden... får fiffilura på det medan jag ligger i soffan och viftar på tårna.


Lev å må och tack för att du kikade in =)

Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Å vad läckra sprakande detaljer!
    Snygg!

    SvaraRadera
  2. Det som är snabbscrap för dig skulle ta timmar för mig! :) Så fin! En härligt glad LO! Och nä, du är inte 23 längre.... ;) *kramis*

    SvaraRadera
  3. Härliga figurer - JUST LOVE IT

    SvaraRadera
  4. WOW!!!! Vilken helt underbar fräck layout!! Den här gillar jag supermycket!!!

    Jag längtar sååååå till nästa vecka!!

    BamseKramar!!

    SvaraRadera
  5. Så kul LO!!! Du har brukt 3ndy arkene på en såååå kul måte!!:)

    Litt spent på den skissegreiene i innlegget over..:)

    SvaraRadera
  6. Helt enkelt super cool LO! :)

    Hemsö har jag aldrig varit till, kanske man skulle ta sig en tur i augusti..

    SvaraRadera
  7. Jag vill också åka till Hemsö!!!!!!!!! Gillar robotarna och farten i LOn. Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)