fredag 24 juli 2009

Jag är kär!!!!!

Jag är tokförälskad i mina nya tombow pennor =)... fick prova Malins när jag var hem till henne å pysslade.. så när jag kom hem slängde jag mig över datorn och beställde egna!! Ni hittar dessa fantstiska pennor hos Marit och scraphörnan. Klicka här.
Å så här blev mina två första kort jag gjort med stämplade motiv målade med mina fiiiiina pennor.... känner mig som Gollum =D. Vi ska på födelsedags kalas idag. En 12 åring och en 15 åring.... behöver jag säga att det är tjejer =). Fick stämpla upp lite av Malins gorjuss (stavar säkert fel) girls.. å dom e så himla sööööta.






Sen finns det mer jag är kär i *hihi*... Kolla in ugglan och papprena!!! Papprena är från Upsy daisy -A walk in the park. Ett litet axplock av den papperslinjen.. men det är sååååååå fina. Å vet ni vad... Marit tar hem dom till sin butik Scraphörnan!!!
YES!!!! Å ugglan också, finns lite andra färger också på ugglan...












Blev ni köpsugna???? Klicka då här. Som ni kanske upptäcker så har shopen två länkar just nu.... Marit håller på att byta shop, men det går bra att beställa på bägge ställena... den översta länken till tombow pennorna är gamla shopen... å den nedre nya shopen =)

Japs nu har jag frestat er färdigt ;D... Nu ska jag ta och stöka ihop barnen och mig själv å bege mig på äventyr i den stoooora plaskblöta världen!! FLYTVÄST PÅ!!! (nästan iaf). Hoppas innerligt att ni har lite bättre väder! Tack för titten!


Kramiz Maja

16 kommentarer:

  1. Underbara kort! Jag är också nyfiken på den där pennorna, men jag valde Copics istället. Har du använt vatten då du färglagt?

    SvaraRadera
  2. Nämen har du gått o blivit en riktigt kortmakerska? ;-) Superfina kort!!! Får inte fresta mig så där... hmm.. jag fyller ju år snart iofs... hm, hm.. :-D

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Jädrar vad du frestar med papperna! Så himla fina och goda de ser ut!

    Korten är ju helt underbara och gorjuss-flickorna är fantastiskt söta, de står högt på min önskelista just nu! De och GreetingFarm-tjejerna!

    Din Rock-lo är också grymt snygg! Och den verkligen rockig, gillar stuket och jag tror att vi är många helyllemammor som döljer lite punkrockiga sidor emellanåt! *ler* Hallå, jag var ju, så sent som i helgen, och kikade på hårdrocksfestivalen med Metallica... Härligt att man kan vara både och!

    Hoppas allt är bra med dig!
    Ha de bäst!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera
  4. Så fina kort du har gjort! De gick säkert hem!
    Och fyyy på dig att frestas på det viset!
    Hoppas ni får lite mindre regn och mer sol.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Ååå så snygga kort du har gjort, jag är åxå helt förälskad i gorjuss, men har inte råååd :( tyvärr...
    och papperen (du frestas med) är jättefina :D
    kram kram

    SvaraRadera
  6. Jättefina kort. Gillar att de är så färgstarka. Motiven är fina också, dem har jag inte sett tidigare. Hoppas att ni har trevligt på ert äventyr!

    SvaraRadera
  7. Underbara kort!!

    Tips: Tombowswn finns i båda butikerna, det tar tid att flytta över allt och jag tar bort en vara i gamla shopen så fort jag lagt upp den i nya, så det är lite rörigt nån vecka till i a f.

    Kram!!

    SvaraRadera
  8. Hej!
    DEN färgen på Hydrangean (turkos)skulle jag oxå kunna använda till en hel massa saker :-), har du målat dem själv eller faktiskt hittat dem i den färgen?
    mvh
    Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  9. Vilken fresterska du är!
    Jag som sålde mina TB pennor (sex st) för att jag aldrig fattade trixet med dom... inte förrän efter alla Promarker pennorna kommit in i mitt liv.
    Nu blir man ju sugen igen på shopping :-)

    SvaraRadera
  10. Vilka otroliga kort! Supersnyggt!

    SvaraRadera
  11. Helt underbara kort: jag älskar mina Gorgeous Girls för de är SÅ söta!
    Vilken kortmakare du har blivit!! *gillar*
    Kram M

    SvaraRadera
  12. Herregud vilka fina kort! Jag blir alltid så imponerad av dom som klara att scrappa både kort och LOer!
    Vad är det egentligen för skillnad på tombow pennor och promarkers (som jag aldrig blir vänn med)?

    SvaraRadera
  13. Men du....du får inte locka med så fina papper!!!! Jag vill ju HAAAA;)

    Vilka underbara kort, helt underbara!! Gillar verkligen blomman på det rosa kortet!

    Skulle åxå vilja ha dom där tombow pennorna. Min syster har dom så jag har testat dom....helt fantastiska. Men jag har så många distresser så jag får köra på det så länge....Men nångång ska jag nog köpa tombow åxå:)

    SvaraRadera
  14. Dear Maja, I occasionally landed on your blog and like what I see here. You do wonderful artwork! And so I will make a visit again on your place from time to time to see what's new.
    Love from Switzerland,
    Karina

    SvaraRadera
  15. Finfina papper! Duktig du har blivit på att bemästra brutalmotoriken - måla på! Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)