söndag 12 juli 2009

tvångsmatning

En Lo jag gjort till Grodans efter en skiss.... men vann inte och blev inte utvald heller... Jag har så jä_la svårt att få till det med en skiss... blir såååååå låst i mitt skapande så det finns inte!
Ni som vet hur skissen såg ut vet att jag följt den till punkr och pricka!! Å alltid om jag gör något efter en skiss så blir det en avskalad sak =D... Men nu låter det ju som att jag inte gillar denna..... fast det gör jag.. jag tycker den är fin i sin enkelhet. Är bara sur för att jag inte vann ;D . Fotot känner ni kanske igen... har bloggat det förut. Det är småtrollen som tvångsmatar syrran med deras hopkokade mat från sandlådan, grusgången och gräsmattan....


Nu har Cattis familj lämnat vår enkla boning... å säkert anlänt till Ljusdal också... Det har varit SÅ roliga och intensiva dagar..Vi har hållt igång från morgon till mitt i natta, så jag var bara tvungen att vila lite när de åkt *hehe*.. Nu är det bara att samla kraft å börja packa får vår resa.. Vi åker till mor och far i morgon... Hoppas ni i södern får lite mindre regn till veckan... ser iaf lovande ut för oss som ska till Norrbotten... Så här var det sommaren 2000 också om jag inte missminner mig... toköversvämmningar neröver och härligt fin sommar uppöver....(hörde ni, jag lät som gamfolket =D).... nopp... har inte tid å sitta här på rumpan nå längre.... trevlig söndag kväll på er å tusen tack för att ni återvänder gång efter annan till mig och lämnar så trevliga spår efter er =)

Kramiz Maja

12 kommentarer:

  1. Den är superfin, liksom allt annat här i din blogg!! jag är tvärt om och älskar skisser men flyter lätt ut i mina tolkningar...
    Tack för titten - återkommer gärna!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. tack.. vad gullig du är..

    själv har jag mycket lättare för att vara kretiv efter en skiss än utan... (oavsett om det är min egen eller nån annans).. men det är ju så individuellt..

    kram

    SvaraRadera
  3. Japp vi är hemma och välbehållen...förutom att A blev åksjuk så vi fick stanna två ggr efter vägen. Vi kom hem till regnet...hoppas verkligen det blir bättre under veckan som kommer.
    Blir inget sova här inte förrens ikväll...kommer säkert somna som en stock ;)
    Hoppas ni får en fin resa upp!
    Kramelikram/Cattis
    ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  4. Hej!
    JAg tycker att din LO är superfin! Snyggt med alla prickar :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh så fin den är!! Jag skulle också vilja ha en inneboende scrappare!!!! någon som vill bo med oss ett par dagar??

    SvaraRadera
  6. Stilren tolkning skulle jag säga! Läckra dekorationer - chipboards antar jag. Fotot är ju bara för härligt - måtte det ha varit en smaklig måltid :-)

    Lustigt system tycker iallafall jag att de inte ens visar alla bidragen på Grodans...

    SvaraRadera
  7. Jag gillar också skisser gasnka bra, men inte alla.
    Tycker din LO är fin, men jag förstår vad du menar att du blir låst.

    Ha en trevlig semester och ladda scrapbatterierna:-)

    SvaraRadera
  8. Jag förstår precis vad du menar, jag blir också så låst av skisser. Men kanske övning ger färdighet?
    Fin LO med ett härligt kort och så fina blommor!

    SvaraRadera
  9. Så läckert det blev med de prickiga papprena! Jag gillar verkligen den runda LO'n nedan också, bandet och fjärilen är såå fin!

    Hoppas du får en fin resa och ser fram emot att se mer som du skapade med Cattis paket! Det är väl kul att prova något nytt ändå!

    Kramis
    /Nenne

    SvaraRadera
  10. Hej Hej
    Vi ska om det blir som planerat åka ut till Enlunda varje kväll nu, men flyttar ut på fredag. Tar med pyssel ut dit så man kan pyssle.
    /Hella

    SvaraRadera
  11. Jag tycker du lyckades jättebra med skissen, det är en himla fin LO! DU är GRYMT bra!!! =)

    **Kram från en som oxå är sur för att hon inte vann hahahahaha..**

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)