fredag 31 juli 2009

En glassig kille

I´m back on track =D... nu äntligen kände jag igen för att göra en "majablommig" LO. Tycker om kontrasten mellan min glassklddiga son och den romantiska utförandet på loen. Denna var tänkt till Magdas juliutmaning, men jag missade en massa saker som skulle vara med =D. Kände så starkt för mina blommor.... Hur som så handlar denna om hur min lille son vill komma åt glassen och chokladen utan att behöva äta upp våfflan.


Å så lite detaljbilder då...

Fjärilen har jag klippt ut ur ett webster pages papper. Den ljusa spetsen i bakgrunden är ett loppisfynd... för övrigt samma spets du kan vinna om du är med i min utmaning som du hittar här.


Lite blommor och papperslager =)


Mera blommor... mmmm... Jag har skurit ut en bit av bakgrundspappret och sytt fast den breda spetsen.. vilket ger en kul effekt (tycker jag iaf )


Å ännu mera blommor!!!

Kul att du kikade in =) å så får jag önska alla er en trevlig helg.... själv försvinner jag nu över helgen ur blogg och scrapvärlen.... har annat bus på gång ;D

Kramiz Maja

13 kommentarer:

  1. åååh.. den här gillade jag.. så maj:ig på nåt sätt.. superhärlig...

    kram

    SvaraRadera
  2. Din majastil är sååå härlig!! Gillar också kontrasten kladdig pojke-vintage.

    SvaraRadera
  3. Du har gjort såååå mycket fint sen jag kom hem från semestertrippen! Skulle själv behöva lite Maja inspiration hemma hos mig nu! ;)

    Du är så kreativ och duktig!

    Kramisar/Cattis
    ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  4. Härligt Maja härligt!! I looove it!!Så underbart vacker!!! Hmm jag tycker jag känner igen den största blomman...Maybe från IKEA???;-) Jag har också tänkt använda en precis likadan blomma en gång. Men så fällde jag den på golvet o hundarna hade sen tuggat sönder den:-(

    Kraamar

    SvaraRadera
  5. Hihi han är ju för härlig Leo! =D Tycker han inte om våfflan?!
    JÄttefin LO som alltid!!

    Kramkram!

    SvaraRadera
  6. Underbart härlig Maja-LO! :)

    SvaraRadera
  7. Åh, så underbar layout - blommor är fint!!! *gillar*
    Kram M

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig LO! Supergullig och kladdig liten kille :-) Lo'ns detaljer är jättefina allesammans. Hoppas du har en trevlig helg. Säkert kul att variera havremopparna med riktiga moppar :-) Kram, Pyzzlan

    SvaraRadera
  9. Å vad härlig!
    Kom på mig själv med att sitta och le när jag tittade på den:-D
    Lovely!

    SvaraRadera
  10. Helt underbar! Som Cia, sitter jag här o ler.. den kontrasten funkar verkligen för mig! O stora spetsen blev jätte härlig! Ljuvlig LO!

    Tycker om mist + duk längre ner! Jättefint resultat! Synd att du fick klippa bort det :-( Men jag hoppas ju att du ska göra om det snart igen! ;-)

    Stor kram på dig!

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig Majalayout! Så fint med spetsen å blommorna! Me like!!
    kram kram! !

    SvaraRadera
  12. uuunderbar LO och uuunderbart foto... :D så kuligt med "mat runt hela fejset" foton!! hihihi :P

    kraaaaaaam

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)