onsdag 22 juli 2009

Scrapmojo Challenge 35

It´s not very often I do any scrap pages of myself... so when i saw this challenge at Scrapojo my first thought was just to do something about me =). The challenge was to have the title A litle bit..... and a litle bit..... and then use dots!! It was great fun to do this one....

Japs, då var engelskan avklarad =).... detta är då mitt bidrag till mojo utmaningen. Gillar den sidan, lite flumscrap sådär i allra största allmänhet =D.. Har ni inte kikat in där så gör det!! Klicka då här.
Jag är numera en rätt töntig person... en helylle mamma... men som ibland bara vill glänsa som en rockstjärna ;D ( om dom nu glänser )... Gillar iaf rock, å då främst rock åt det punkigare hållet... så får jag välja musik blir det sånt... Dansband är bannlyst här hemma =D


Ivanlig ordning följer lite detaljbilder...


Kedjan får stå för det rockiga... det turkosa plastiga i bakgrunden är vaxduk... Hittade den billigt på Indiska... had eförst tänkt ha den på bordet ute på altan... men kom på att jag kunde ha mycket kuligare med den i scrappandet.... skadad =) !!

Har använt en Zebra overlay här... också rock tycker jag... å så gillar ajg bokstäverna jag använt här. Bollfransen kommer från en slaktad sjal... som jag köpte på rean, enbart för att ta reda på bollfransen.. men sjalen kommer nog också till användning så småningom... (intalar jag mig iaf )


Har målat med craclepaint på wellpappen... tycker det blir sååååå fint =)

Det var dagens alster som jag hade att bjuda på... Nu ska jag försöka få lille Leo i säng... sen ska jag hoppa i duschen... har varit å ridit min häst! Gäller att passa på då regnet lyser med sin frånvaro =D. Missa nu inte min tävling/utmaning... du hittar den här.

Kramiz Maja

22 kommentarer:

  1. Ja men du.... YOU ROCK! Super läcker sida. Självklart ska man slakta alla sina grejer som kan funka till scrap *lol*

    SvaraRadera
  2. Riktigt Cool jue!! Hur läcker va inte den där då!! =D Och där är bollfransen ;) Har du sprättat upp den gula?

    Kramisar till vännen!

    SvaraRadera
  3. Du rockar fett!!!! Shit vad häftig LO! Älskar den turkosa vaxduken och wellpappen....tokläckra färger och detaljer:) I like.....

    SvaraRadera
  4. Åh, vad häftig - tokgillar vaxduken och alla andra snygga detaljer!

    SvaraRadera
  5. Massor med coola detaljer och färgerna är sååå fina!

    SvaraRadera
  6. Ascool! Älskar smådetaljerna, som kedjan. :-D

    SvaraRadera
  7. tack.. vad gullig du är.. blev supernöjd faktiskt.. håller på och scrappar det papperet nu.. så snart bloggar jag väl det färdiga alstret med.. =)

    gillar din rockiga LO... *ler*

    kram

    SvaraRadera
  8. Jamen den är ju bara för cool! Ingen helyllemamma på den LO'n inte. Superfina detaljer, du är så påhittig du. Stay cool!

    SvaraRadera
  9. UNDERBAR!!!! Verkligen kul att scrapap om sig själv ibland....

    SvaraRadera
  10. Shit, vilken cool layout! zebraoverlayen är ju bara sååå snygg! Kul med den slaktade sjalen med *fniss*
    kram kram!

    SvaraRadera
  11. sssuuuuuuuuuuuperläcker LO och jag älskar att se dig scrappa i dessa färgerna!! Mums...
    Ja, det är så roligt att se hur du klarar allt du tar dig an!! Du kan väl göra ett alster till min färg å kladd utmaning!! Jag hade tyckt det varit sååå kul att se dig skapa något till den!! :D *snääällllaa*

    hihi

    Nu har jag iaf gjort din utmaning!! Wow så skojj det var!!
    Men jag tabbade mig, så jag är nog diskad...
    den finns i bloggen!

    Kraaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  12. Så frän LO! Härliga färger och detaljer!

    SvaraRadera
  13. Vilken cool!
    Massa mysiga detaljer.
    Stod och höll i zebra-papper idag, men kunde inte komma på hur jag skulle använda dem, men detta blev ju läckert!

    SvaraRadera
  14. Ohooo den var snygg!!Och kan det vara samma solbrillor som ligger framför mig härhemma ? *hihi*
    Du kommer säkerligen att vinna den tävlingen med majoriteten av rösterna =D

    Kram!

    SvaraRadera
  15. hahhahaha ja, den var lite inbakad i texten på inlägget till min korsett LO!! :D

    Men oxå mkt enkel utmaning:
    Jag vill att ni ska måla, rita eller bara gå loss med
    pensel eller penna som en galning
    på ett alster!¨

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  16. Så cool LO!! Vilka detaljer! Vilka färger!
    Jag har något till dig i min blogg! :)

    SvaraRadera
  17. Åhhh! Sååå cool! Älskar alla rockiga detaljer! O alla prickar!!! Riktigt läckert! Den där vaxduken vill jag också ha! Ska nog ta en sväng förbi indiska o kika om de har den.. hur fin som helst!

    SvaraRadera
  18. Vilken GRYM!!! Helt underbar!

    SvaraRadera
  19. That's gorgeous!!! Great take on this challenge :-)!
    Simona - Scrapmojo

    SvaraRadera
  20. Roligt att rosa kan rocka så fett! Gillar hjulen och kedjan i blommorna - absolut lysande. Mycket schysst foto också! Kram

    SvaraRadera
  21. Absolutely beautiful!
    Thanks for playing along!! Love all of the attention to detail in this layout!

    Melissa - Mojo

    SvaraRadera
  22. This is just great i loooove the lace work at the top and the zebra print(or tiger) is just awesome. thanks for playing

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)