torsdag 30 juli 2009

Ett kort å en LO

När jag skaffade blogg för ett år sedan och fann cyberspace möjligheter så vara jag med på en massa utmaningar... sen har jag legat av mig lite men nu när det varit semester så har jag ju hunnit med flera stycken... Å här kommer två till =). Först ut är ett kort som är efter en skiss till Scraplagrets juliutmaning.



Nästa är gjord till pysseltagens juliutmaning. Uppdraget vara tt skapa med minst 4 mönstrade papper, knappar och öljetter. Å så här blev den.



Öljetterna sitter i ögonen på MR ugglan.



Å så en liten detalj på lite andra dekos.. gillar mina nya journaling spots.



Det var det..... å jag tror att det vara alla utmaningar för denna gång... näpp... ska försöka göra Magdas glass utmaning också.... om jag hinner... Vi har en fantastisk sommardag idag igen =D.. så det blir till att vara ute. Å ikväll ska jag leda en tretimars ridtur... så få se hur det är med orken sen.. Nu är det iaf frukost som gäller. Önskar er alla en fin torsdag! Vi höres =)


Kramiz Maja

8 kommentarer:

  1. Superfina båda två!! Hästen på kortet är ju bara för skön - antar att det är till någon själsfrände :-) LO'n med alla färger passar perfekt till det underbara fotot. Och vilken bra idé med ögonen på ugglan! Ha en jättefin dag! Kram, Pyzzlan

    SvaraRadera
  2. Så stiligt med öljetterna på ugglan! Jag beundrar din fantasi! :) Härlig LO och vilket roligt kort! :)

    SvaraRadera
  3. vilka underbara kort & lo!!!

    SvaraRadera
  4. Jätte fina alster...Kortet är så himlagullig. O LO.n är såå fint upplagt med ett ljuvligt kort...
    Kraam

    SvaraRadera
  5. Väl använt papper till LO'n!
    Och kortet var också mysigt:-)
    *Fattar inte hur du hinner producera som du gör;-)*

    SvaraRadera
  6. Åh vad fina alster...tokgillar LOen. Härliga färger, undertbart dekorerat...och jag gillar verkligen att du har satt öljetterna som ögon på ugglan...kul:)

    Ha det bra!!

    SvaraRadera
  7. Underbara alster: den lilla hästen från Greeeting farm är SÅ söt!
    Gillade också hur du satt öljetterna på ugglan, fiffigt!
    Kram M

    SvaraRadera
  8. Men hallå - HUR snyggt färglägger inte du då?!! Önskar jag också kunde göra så fint :)/ Emma

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)