fredag 3 juli 2009

Mammas sötnöt

Äntligen lite svalare väder =)... å då är det förstås scrapväder!!! Började på denna igår kväll... men gjorde den klar idag. Har kommit över mina tvångstankar med att måsta göra loer helt klara på en gång!!
Har scrappat min lilla Sam... detta är då han precis kommit på att han kan ta sig framåt här i världen..



Å så lite detaljbilder.. mest bara för att jag tycker det är kul =)






Detta väder omslag... om man nu kan kalla det så... har iaf gettt mig massor med energi tillbaka... har varit så matt av värmen.. å allt här hemma har blivit eftersatt.. men idag har vi gjort ett ryck! känns skönt att kunna gå på golvet igen barfota ;D..
Å så orkar jag ju scrappa igen =)... välkomna tillbaka!!

Kramiz Maja

11 kommentarer:

  1. Åh vad den var fin!! Verkligen!Superfina färger och detaljer. Upplägget framhäver fotot så bra. Hmmm, nu blir jag nog scrapsugen. Ha det gott och hoppas scrapvädret håller i sig!

    SvaraRadera
  2. Jättehärlig och jag gillar verkligen jenni bowlins bokstäver, tycker de blir så snygga på lo´s :-)
    Söt liten nöt ;-)

    SvaraRadera
  3. Jättefina och lite ovanliga färger! Dekorationerna är också toppen! Skitsnygg helt enkelt! :-)

    SvaraRadera
  4. lovely lovely....å tack tack tack tack snälla du för det toppenfina kaoskortet jag fick!! Kom hem från umeå idag och hittade det i posthögen! Toppenfint. Ska fram me kameran imorron och visa världen!! Tack det värmer!! :)

    SvaraRadera
  5. Åh, bara så läcker!! Vilken otroligt fin färgkombination och sen så älskar jag alla fina detaljer!

    SvaraRadera
  6. vilken härlig sötnöt! Underbara färger och jag älskar alla dina detaljer!
    Men får jag fråga vart du hittar all färgglad wellpapp? jag vill också ha! :)

    Nej du skulle flytta till Lofoten, här har vi perfekt scrappingväder året om, ca 11-15 grader.

    SvaraRadera
  7. Gillar färgkombon och hur du har lagt papperen. Klart han är en sötnöt! Kram

    SvaraRadera
  8. Supersnyggt med alla små dekorationer, och härliga färger~

    Hoppas här också blir lite svalare, varmt är väl trevligt, men i lagom doser... XD

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)