lördag 4 juli 2009

Mulet idag = scrapväder =)

Ja ni idag är det en vanlig svensk sommardag... så då har det blivit lite pyssel. Ganska skönt att vara inne igen =)... småtrollen har också lekt rätt förnöjda med sina leksaker idag..
Har scrappat min äldsta dotter igen... hon son flyttar tillbaka till sin pappa om en vecka.. har använt mina MME Penny lane papper som legat till sig i pappers högen mååååånga månader. Gillar Lila, men tycker att det är svårscrappat. Kombinationen lila/lime gillar jag massor.. så då fick det bli så. Inget speciellt med denna... en vanlig Majjig LO *känner mig lite trött på mig själv igen*... måste hitta på nåt nytt snart ;D



Åsså detaljbilder, fast dom behövdes nog egentligen inte...





Har precis käkat middag å den stoooora middagströttheten kom över mig... kanske skulle lägga mig raklång en stund med min goa bok.... Tack för att du kikade in!


Kramiz Maja

14 kommentarer:

  1. Vad fin den är! Tycker du lyckats jättebra med färgkombinationen. Fotot är ju bara för underbart. Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Men den är ju jättefin, kanske just för att den är sådär "Majjig";-)
    Gillar sötnöt massor också. Härlig blomranka eller vad man ska kalla det.

    SvaraRadera
  3. Jag är jätteglad att den just är "Majjig"....det är ju det jag gillar;) Underbar LO, härliga färger och detaljer.
    Håller med att det är svårt att göra LOs i lila, däremot lättare när det gäller kort.....Men du har lyckats trots att det är en LO:)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  4. Så jättefin! Vackra detaljer!
    Jag tycker också att lila är svårscrappat, men jag gillar lila så jag har inhandlat en del lila papper. :D Får se om det blir nåt av dem. ;) Kramis!

    SvaraRadera
  5. Den är jättefin! :-) Gillar färgkombon!

    SvaraRadera
  6. Verkligen jättefin layout!!! Härlig färgcombo!

    SvaraRadera
  7. Den är jättefin och Ina också. Nu har du sytt så där fint och spetsen i tagen är kalas. Dina osannolika blomhörn utvecklas visst och alltid till ännu bättre. Kram

    SvaraRadera
  8. ja lila och lime är som sagt svåra färger att passa ihop :d iaf för mig med :D det var ju bra att dy lyckades Jag gillade din LO iaf :p ha en bra dag Erica

    SvaraRadera
  9. Jag tycker om dina detaljbilder =) Hoppas hinna träffa på Ina innan hon åker.
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Väldigt fin LO!!Härlig kombination med lime o lila!!:-) Ojj vilken sötnöt här under!!!!!:-) Kraam

    SvaraRadera
  11. Jätteläcker LO, underbara färger! Så fint foto också.

    SvaraRadera
  12. Lila och grönt är underbaaart tillsammans! mums för ögat!! :D
    Suuuperfin LO... älskar ju hur du får i hop allt så snyggt jämt..

    Himlans massor med snygga Alster du skapat sedan jag var här inne senast, å då är jag ju ändå här ganska ofta tycker jag!! :D

    Hoppas du haft en bra helg..

    Kraaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)