måndag 6 juli 2009

mmmm gott! - med gröt =)

Har scrappat en gammal bild... här är det min nu treåriga son som är liten. Han älskade gröt =)... men pappa var inte så bra på att mata =D
Denna fick bli lite retro... älskar Sassafrass lass papprena och har inte riktigt velat klippa i dom... men tyckte att det nog skulle göra sig bra till detta foto. Sa ju igår att jag var lite less på mitt eget scrappande... så jag gjorde en i en helt annan stil än vad jag gjort på slutet =D. Spetsen är ett loppisfynd, så även de små plastmojjarna som jag använt som photoankare.

Å så lite detaljbilder

Togdiggar sassafrasslass bradsen... lyxiga och snygga... å så är det så himla kul med alla papperbårder som finns med på mönsterarken.

Ett blomhörn kunde jag ju inte låta bli att ha =)... har klippt ut blommor ur mönstrat papper.

Sist en liten bild för att visa 3d effekten.

Det var dagens alster det... nu kallar min son på min uppmärksamhet.... å han luktar inte godis!!! Bäst jag tar hand om honom =D.... kul att du kikade in.

Kramiz Maja

13 kommentarer:

  1. Den är fin! Jag gillar också Sassafrass pappren, men av någon anledning tycker jag att de är ganska svårscrappade. Du har nog haft rätt inställning att bara släppa loss och göra något annat än " det vanliga". Jag skall samla litet mod och se om jag klarar detsamma!!

    SvaraRadera
  2. Åh, helt enkelt ljuvlig!!

    SvaraRadera
  3. Wow, den är superfräck! Snyggt med de utklippta blommorna.. =)
    kram kram!

    SvaraRadera
  4. Ge mig energi!!! ;) Den är superhärlig!

    Och snart ses vi!! Lääääängtar!

    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  5. Åhh, jag älskar sassafrass lass och du har lyckats superbra med den här!
    Jag tycker att du har en otrolig bredd på ditt scrappande och klarar av att variera dig på varenda LO. Det är alltid så inspirerande att titta in här! :)

    SvaraRadera
  6. Så herlig denne var Maja!! Jeg digger oppsettet, fargene, Sasafrass - og jeg elsker de orassje puffy thickersene!!! Nydelig!!!:)

    SvaraRadera
  7. Åh vad fiffigt du gjort med alla detaljer...
    Kramen Aase

    SvaraRadera
  8. Kalasfin - gillar ankorna och det sydda extra mycket. Loppisspetsen blev ju bara bäst. Kram

    SvaraRadera
  9. Snyggt scrappat!
    Det papperet kan lätt kännas rörigt, men du lyckades urbra!

    SvaraRadera
  10. Ojj vilken spralligt härlig lo!! :-) Underbart foto!! :-) KRAAM

    SvaraRadera
  11. Sööööööt! Jag har en del Sassafras kvar, men har inte riktigt velat göra slut på dem... tycker om att kunna klappa på dem ibland :-D Fint det blev med spetsen! Och ja.. Sassafrass bårder är det bästa som finns! Så borde alla papper ha!!! :-)

    Stor kram på dig!

    SvaraRadera
  12. Åh, helt underbar är den ju! Gillar verkligen hur du hittar annorlunda dekorationer jämt och ständigt!
    Stor kram på dig!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)