onsdag 29 juli 2009

Så olikt mig....

Hakade på scrapgalens sommar utmaning... att scrappa olikt sig själv... Jag försökte då att inte hålla till nere i högra eller vänstra hörnet.. hehe, men det blev ju ett hörn iaf!! Valde att scrappa i rött och marint, färger jag sällan och aldrig använder... men jag köper papper i de färgerna för att jag har pojker =D... Sen kommer vi till det jag har absolut svårast för.... punchinella!! Ofta klipper jag små bitar och lägger ut ... men det slutar alltid med att jag plocakar bort det... Men här fick det vara kvar =D



Å så lite detaljbilder på punchinellan och alla lager papper...




Vet ni vad.... nu längtar jag efter att få göra en sån blommig "jag" LO igen... var ju lite trött på mig själv för ett tag sedan, å nu har jag verkligen gjort en massa annat konstigt, så nu vill jag göra mer romantiskt gulligt igen... tänk att jag för inte så länge sedan inte ens trodde jag kunde scrappa romantiskt =D...
Idag har vi finväder för ovanlighetens skull, så då gäller det att passa på å vara ute!! Ska bara se till så vi får i oss lite frukost.... Om ni mot förmodan har regn å gråväder.... så kan ni ju göra min utmaning... ni hittar den här. Å har ni fortfarande pysselsug kan ni ta denna också eller denna ;D. Kul att du kikade in!
Å så blir jag såååå glad för alla kommentarer ni lämnar... var ett tag sedan jag tackade för det... så jag gör det nu... Tackelitack gulle er!!

Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Jag tycker LO.n är härlig...O ändå skriker den Maja...En Maja Lo utan blommor;-)...Fina färger...Cooolt upplägg. I love it!Krram

    SvaraRadera
  2. Såå läckert! Jag gillar verkligen dina lager på lager! Håller med om att punchinella är svårt att använda men det gav ju verkligen en fin effekt här så man borde verkligen försöka att komma ihäg att ta fram den. :)

    Nu ska jag se om jag inte får till en LO till din utmaning! :)

    Kram/Ulrika

    SvaraRadera
  3. Vilken häftig LO ! Ibland är det kul att göra något som är helt olikt en själv,fast det är skönt att veta att man alltid kan gå tillbaka till sin egen stil ;)
    kram kram!

    SvaraRadera
  4. SNygg!
    Och vad bra du lyckats med mina 2 svåraste material. Punchinella och knappar!

    SvaraRadera
  5. vad snyggt det vart med den färgkombon!

    SvaraRadera
  6. tack.. vad gullig du är.. blev toknöjd faktiskt... hi hi...

    visst är dte kul att pröva nya saker ibland... men jag förstår vad du menar.. då får man ju en chans att på riktigt uppskatta mer sin egen stil...

    kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)