lördag 11 juli 2009

Scrapping och shopping =)

Här är livet kalas =)... Cattis och HELA hennes familj är kvar än å det är sååååå roligt. Idag har vi gjort Birsta... å shoppat som galningar *hehe*.... fast det var ju Cattis som skulle shoppa å inte jag... å jag kom hem med flest kassar hur det nu gick till!!! Skyller på Cattis ;D.
Våra karlar har varit på utflykt med barnen... dom skulle grilla korv, men glömde ta med tändstickor och nåt att elda med *hihi*. Så barnen fick kall korv.. (Det vara lite om dagens händelser )

Vi sitter å scrappar hela kvällarna, å det är så himla kul och inspirerande... Så det ni nu kommer att få se en vecka framöver är det alster jag gör/gjort de dagar Cattis är/varit här. Här kommer då en LO... Efter Cattis utmaning var jag bara tvungen att gör en "Majjig LO" igen... Fotot har jag scrappat förut..



Några detaljbilder

En fjäril jag fått av Cattis =)



Det var allt för idag. Här har solen återvänt efter en veckas regnande. Härligt!! Önskar er alla en trevlig lördag kväll.... här ska vi nu lägga barnen å sedan blir det nog lite scrapp =D. Tack för titten !!

Kramiz Maja

14 kommentarer:

  1. åh detta underbara papper. Det blir sååååå fint!!! Tjusigt!! Va mysigt med scrapkvällar!!! :)

    SvaraRadera
  2. Lika härlig som vanligt.
    Älskar din Majiga stil:-)

    Var hittar man såna kompisar?
    Som kommer och bor och hela familjerna trivs och killarna går dessutom ut med ungarna själva???
    *Fattar inte hur ni lyckats* ;-)

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig LO och vilka härliga dagar du verkar ha. Jag längtar efter att få scrappa, men får ta hand om en sjuk liten kille istället.

    SvaraRadera
  4. Vad roligt ni verkar ha! Jättesnygg lo!

    SvaraRadera
  5. Vilken ljuvlig layout! Gillar Majastilen med alla små fina detaljer=)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh va skoj med scrapbesök. Jättefin LO. Förstår att di scrappar detta foto igen för det är verkligen ljuuuuvligt! =)
    kram kram!

    SvaraRadera
  7. Så härligt att ha någon att scrappa med :) Jättefin layout, gillar notpapperet och det underbara fotot.
    Kram Karolina

    SvaraRadera
  8. Denhär gillar jag! Fin färgkombination och härligt lager-på-lager upplägg. Och fotot inbjuder ju bara till scrapping - det är helt underbart! Kram, Pyzzlan

    SvaraRadera
  9. Ojj vilke vackr LO!! Såå harminisk!!Kram

    SvaraRadera
  10. Gud, så vacker layout!!! Mmmmm...

    SvaraRadera
  11. Härlig och detaljrik Maja-LO! Så snyggt med all lager på lager och vilket foto!
    Glömde bort att skriva i förra inlägget att du får ha en god tur till dina föräldrar!
    Kram från mig :)

    SvaraRadera
  12. Underbar!!
    Förstår att ni haft kul!
    Jag behöver en puff i rätt riktning... kanske hjälper de 200 typ fotona från London som kom idag... eller Lasse Winnerbäck-korten från förra sommaren som ska bli en idolbok=)

    Hörs snart! Ha det så härligt hos föräldrarna!

    Kram

    SvaraRadera
  13. Åh denna har jag missat, heeeelt underbar!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)