måndag 13 juli 2009

Freestyle igen då... Cattis utmaning del2

Ja, då har jag gjort 2 vanliga loer... så då var det dags för en freestyle igen =). Å jag måste säga att det är riktigt roligt och UTMANANDE!!!!! Denna tog hela kvällen igen.... I denna har jag blandat in lite mer från mina egna gömmor Men grunden är från kitet jag fick av Cattis.

Denna LO handlar om min lilla gulliga son som har såååååå svårt för att dela med sig till andra av sina leksaker... vilket blev extra påtagligt när lilla Samsibamsi blev så stor att han också ville vara med. Vet ni förresten att just Samsibamsi är Leos påhitt.... Han säger så här om någon frågar vad dom heter, han å lillbrorsan alltså: "Jag heter Leo Lindahl å det där är samsibamsi"... Så nu lär han få heta samsibamsi tills han flyttar hemifrån eller nåt ;D... Iallafall så så har jag skrivit journalingen om hur vi (jag och pappan till barnen) ägnat många timmar på golvet med småtrollen för att få Leo att dela med sig.... å det går bättre och bättre. Nu får brorsan vara med...... ibland!


Gillar hur Loen blev när journalingen var färdigskriven.... innan, då jag skulle börja skriva var jag skeptisk till om detta alls skulle bli nåt att spara... men måste själv säga att slutresultatet blev kul. Hoppas ni också tycker det..... annars får ni vackert ljuga ;D

Nu har vi kommit oss hem till Norrbotten och i morgon ska jag träffa Emma.... ännu en scrappande vän.... Det ska bli såååå kul!!! Hoppas ni alla fått en fin start på veckan.... det har iaf jag... för nu har jag alla mina barn här hos mig igen =) (de stora "barnen" har varit hos sin pappa)

Tack för titten!
Kram Maja

10 kommentarer:

  1. Så läcker LO!!!!! Du fixar verkligen ALLA stilar!
    Bokstäverna på min LO är vinylthickers som jag tagit crackle accent på.

    SvaraRadera
  2. Åh vilken underbart läcker LO!!!!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker den blev väldigt cool med journalingen så där! Snyggt!

    SvaraRadera
  4. WOW - jeg digger den!!! Kjempekul layout du har laget!!!:)

    SvaraRadera
  5. Hur läcker som helst! Fast det vet du redan ;)

    Hoppas ni har det trevlig där uppe! Själv så hoppas jag att solen kommer fram mer så jag och barnen kan åka och bada. R jobbar ju denna vecka med innan han får semester. Nu ska jag hämta in barnen som är ute och leker..
    Och senare ska jag uppdatera bloggen.


    P.s. Jag somnade som en lite gris i går kväll när jag nattade barnen..fniss..sov från 20.00 till 8 imorse! =O Det tog på krafterna att vara hos er ;)

    Kramis sötis!

    SvaraRadera
  6. Läcker journaling!
    Tänk vad kul att bli utmanad sådär:-)

    SvaraRadera
  7. Urhärlig och mysig layout!!!

    SvaraRadera
  8. Wow, superskoj LO! Journalingen är ju helt magisk - förstår att du tyckte den blev pricken över i. Liftvarning på den iden :). Hälsa alla där uppe och ha det bäst. Kram

    SvaraRadera
  9. Så jätteläcker layout - jag blir så imponerad varje gång jag tittar in hos dig för du använder så många olika stilar och har så roliga detaljer!
    Kram M

    SvaraRadera
  10. Aaaa! Va jag älskar denna!!! Tokgillar den! Wow! Befinner mig i chocktillstånd tror jag :-D

    Skulle vilja lifta den men då skulle jag säkert göra en precis likadan.. Din journaling är bland det läckraste jag sett! Glad att Cattis har utmanat dig!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)