torsdag 9 juli 2009

Utmanad av Cattis =)

För ett tag sedan fick Cattis en utmanig av mig... nu har jag fått en tillbaka =).Hon och hennes små pojkar är på besök hos oss nu... så roligt såååå... och när hon då kom igår så hade hon ett kit med grejer med sig till mig.... å utmaningen var att scrappa freestyle!! Glömde fota kitet... men det innehöll massa BamPop grejjer, band, pebbels, clear tag album (som jag kommer göra något av senare),chipboard, stickers och plast mojjar.... Jag fick under inga omständigheter lägga på blommor, bling och absolut inte sy!!!! Min första tanke var då... hur scrappar man då????!!!!!
Cattis bara skrattade... jag fick lägga till lite eget om jag ville... Men jag har använt grejjer ur kitet.. Det jag lagt till är 3 brads, mesh och bokstäverna. Ovant var det att scrappa på detta sätt med papper jag bara tittat på och aldrig köpt själv, just för att jag inte vetat hur jag skulle scrappa dom.... är ju egentligen en snabbscrappare... men denna tog heeeeeela kvällen igår =D.... Cattis hann göra både kort och LO på den tiden.... Nog babblat, så här vart resultatet!



Å så ett par detaljbilder



Fick lite uppstämplade smårobotar som är såååååå söta.. använde en av dom..



Här en närbild på den utklippta roboten och lite 3D effekt.



Utmaningen var inte klar med detta... får nu bara göra 2 "majjiga" loer, sen måste jag återigen göra en freestyle... tur jag har massa saker kvar ;D. Spännande att få göra något nytt å otroligt roligt att byta kit med varandra... så det kan jag varmt rekommendera er andra där ute i scrapvärlden. Nu ska jag vara lite social.... Tack för att du hälsade på =)

Kramiz Maja

17 kommentarer:

  1. Men så läcker!! Störtcool blev den ju!

    SvaraRadera
  2. WOW Den är ju bara sååååå cool!!!

    SvaraRadera
  3. Det är så här freestyling ska se ut! Jag är skitdålig på det, du rockar!

    SvaraRadera
  4. Visst är hon duktig!! Hon kan ju allt! =D

    Och jag får massor av inspiration här hos henne. Vi scrappar för fulla muggar på kvällarna!

    Så glad att jag har fått dig som vän!

    Kramar från Cattis!

    SvaraRadera
  5. Kul utmaning!
    Läcker freestyle-LO.
    Du fixar alla olika stilar ju!

    SvaraRadera
  6. Vilken häftig LO! På ett sätt är den så du (du är ju så himla mångsidig!) och på ett sätt inte. Man är ju nästan van att se litet sytt på dina LO'n. Vad kul med en scrapvän på besök - ni får säkert mycket inspiration av varandra. Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Hej hej och kul och träffas idag. Vi fick en hel dag på borgen från 10 till strax efter 17. Kan säga att han somna ovaggad ikväll!
    Kolla du kan ju freestyla...blev ju super ju! instämmer me de övriga, du kan liksom få till det mesta här i världen!! :)
    ps...jag ha lagt ut lite mer kort nu bara för ja fick lite ångest när jag träffa dig att jag inte hade knäppt kort på det senaste...men nu så!! :) :)

    ps 2...prata me sommarstugegrannen. Lät som en bra ide! :) :)

    SvaraRadera
  8. Men jag döööööör alltså!!! Attans vad snyggt du får till det! Det är ju så olikt dig, men ändå så jädrans snyggt! Galet vackert!

    Freestyle rules!
    Läckra foton btw!

    Ha de bäst!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera
  9. Looovley!! Så snygg!! =D=D
    Vad mysigt med besök! Jag antar att ni pysslar en hel del ;P

    Stor Kram!

    SvaraRadera
  10. Wow! Vilken färgbomb! Himla läckert! =)
    Hoppas du får en härlig helg!
    kram kram!

    SvaraRadera
  11. Stiligt!! Vilken färg-karamell!
    Du kan verkligen scrappa i alla stilar! :)

    SvaraRadera
  12. Oj, oj, oj vad jag gillar den här - helt fantastiskt rolig! Kram i regnet

    SvaraRadera
  13. Men så härligt lekfull! Skoj med utmaningar! Helene lurade mig att "freestyla" i lördags! Skoj! Kramar!

    SvaraRadera
  14. Men självklart fixade du det =)

    Du är ju The Maja =)

    Längtar till augusti!
    Ni andra kan undra varför ;-)
    Det ska bli så spännande!!!

    SvaraRadera
  15. Vilka snygg LO! =) Så läckert det var smårobotar! =)
    kram Anneli

    SvaraRadera
  16. Men heeelt underbar! Freestyle är inte riktigt min grej men jag tycker det är så fint när andra gör det, och jag skulle definitivt inte lyckas så här bra...
    Kul att få utmaningar så där i alla fall!
    Ha det rikigt gott nu!
    Kramar!

    SvaraRadera
  17. Hjälp! Asså.. Maja.. kan inte du scrappa freestyle lite oftare???? Diggar den här! Sååå cool! Du fixar då allt du! :-D

    Kraaaaaaam! O tack för inspirationen! Det behövde jag!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)