onsdag 15 juli 2009

En cooool kille =)

Idag har vi haft en varm, men lite åskig dag... å vi har varit både inne ute... Hela familjen besökte en lekpark inne i stan i dag... lekparken jag själv lekte i som liten..... men den är mordernare nu ;D... Samsi klättrade som en tok... å har niu somnat ovaggad efter ett bad. Leoloppan ska jag strax mysa med å kika på film.... Tänkte bara jag skulle bjuda på en lten LO först..

Leo fick när han fyllde år ett solset i turkost och orange... å redan då tänkte jag att de färgerna måste jag scrappa i.... å nu har jag gjort det... fast Leo har ju inte den dressen på sig... men väl en annan t-shirt i ungefär samma färger. Tycker han är så coool i sina solbriller som han gärna har på sig när vi åker just bil.


Hade först tänkt att denna skulle till pysseltagens tävling... men fick inte dit öljetterna... men minst 4 mönstrade papper och knappar fick jag iaf med. Jag får göra en annan när jag kommer hem.... I morgon ska vi träffa mina kusiner och kusinbarn. Ska bli skoj... länge sedan jag såg dom. Mannen min ska inte med.... för han ska spela golf!! (4:e dagen på raken)..... Så golfänka vet jag precis vad det är att vara ;D.... men jag tänker ta igen den tiden med min häst när jag kommer hem. På fredag får han iaf lov att umgås med familjen.
Nu väntar Leo på mig.... å de andra barnen... Nu blir det filmtajm!! Önskar er en fin kväll... återkommer igen i morgon eller en annan dag ;)
Kramiz Maja

10 kommentarer:

  1. Ojj vilken cool LO!! Shit allså...Helt majaliscious!O vilka vågade färger...Kram

    SvaraRadera
  2. Wooow så mycket fint som skapats här under sista tiden!!!

    Du är verkligen en av mina favoritscrappare<3

    Ha det så gott! stor kram!

    SvaraRadera
  3. ah, denna gillade jag. Fina färger, olika papper och enkelhet.
    Alltid kul att se på dina alster, själv hinner jag inget nu för tiden.
    Kram Carita

    SvaraRadera
  4. Layouten är så cool!! Och Leo såååå söt! =)

    Kramisar!

    SvaraRadera
  5. Verkligen cool kille och matchande LO.

    SvaraRadera
  6. *älskar turkos + orange* Fiiiiint, Maja!! Så läckert! Älskar det rivna hörnet och knapparna. Bokstäverna gillar jag oxå - har de själv men tycker inte det blir fint - men du lyckas!!
    Kram
    /Nenne

    SvaraRadera
  7. Jaa, vilken cool kille! Himla snygga färger å snyggt upplägg! =)
    kram kram!!

    SvaraRadera
  8. Verkligen en cool kille!! Jättefin Lo!

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  9. Älskar den här färgkombon! Måste vara en av mina favoriter... Cool lo! O lillkillen är bara för söt! Hjälp vad du är grym Maja.. o du blir bara bättre o bättre.. wow! *hatten av*

    SvaraRadera
  10. vilken underbar färgkombination!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)