torsdag 16 juli 2009

Söt trollen mina

Här kommer min sista LO som jag gjorde då Cattis var hos mig.... Ni som följer med i min blogg å hälsar på oftavet att mina loer ofta har ett blom hörn och att tyngden på loerna ligger ner till... Här har jag försökt flytta upp allt lite ... å göra lite annorlunda.. lite halv freestyle kanske... Har använt mist och rivit små pappersbitar. Använt en svart cd- skiva, tyg och sytt swirlar på maskin... Molnen och pippisarna är från ett 3andy paper. Journalingen har jag skrivit direkt på tyget. Gillar detta foto på mina minstingar..


Å så lite detaljbilder..


En pippi, sydd swirl och band.Bakgrunden är en bit tyg från en sjal.


Mistad bakgrund med gren mask och mina små chalkade pappersbitar till blad.

I morgon bär det av hemåt igen härifrån Norrbotten.... å på lördag ska jag till rara Malin/Majamelon å pyzzla =D..... gissa om jag längtar!!! Har inte scrappat på en hel vecka då!!

Tack för titten =)

Kramiz Maja

15 kommentarer:

  1. Åh! Jag försöker ibland göra annorlunda och lägga tyngdpunkten upptill, men det slutar alltid att jag gör som vanligt ändå. Cool LO - du har lyckats väl!

    SvaraRadera
  2. Himla snyggt! Men det vet du redan ;)
    Bodil (Jomma) kommer hem till mig imorgon och då ska vi scrappa!!
    MEN nu måste jag ju köpa embossingpulver! Har, men vet inte vart! Suck!

    Trevlig resa hem imorgon!
    Kramisar i massor!

    SvaraRadera
  3. Är så trött på att bli utkickad från din blogg :-( Suck!

    Så himla kul att se dig prova på nya saker hela tiden! Underbar lo! Trädet är helt fantastiskt! Gillar lilla myran :-) Tyg, symaskin, cd, mask o mist.. ja.. vilken härlig Maja-blandning! :-D

    Glad att du inte har gett upp mig än! *lättad*

    Stor kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Nä men, vilka läckra små pappersbitar - ger mersmak! Man blir så nyfiken och vill lixom bara titta närmare o närmare :D

    Kramis
    /Nenne

    SvaraRadera
  5. Åh vilken cool LO! Gillar hur du går loss med symaskninen, fräsigt!
    Hoppas du får en trevlig helg!
    kram kram!

    SvaraRadera
  6. Jättehärlig och kreativ freestyle-LO!!!!

    SvaraRadera
  7. åhhh diggar dina små pappersbitar... supersött och verkligen lövkänsla från dom!! :D snyyygggttt!!

    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  8. Det blev ju jättebra att flytta tyngdpunkten uppåt istället. De rivna bladen och grenen är också fina!

    SvaraRadera
  9. Vi ses visst ikväll hörde jag!
    Skoj Skoj!
    /Hella

    SvaraRadera
  10. Ursöt! vad fint med löven och den lilla, lilla myran!!! Kramar!

    SvaraRadera
  11. Jag känner igen mig, jag upplever att jag har fastnat i ett blomhörn i ena hörnet av fotot träsket! Däremot tycker jag att du är så himla kreativ och varierande i din stil. Man vet aldrig vilket spännande som väntar en när man kikar in här! Denna LO är hur härlig som helst iallafall - så fina detaljer! Ha det gott!

    SvaraRadera
  12. Gud vilken häftig LO!!!! Så jäkla häftigt du har sytt och fågelfigurerna är ursöta:) Bra jobbat tjejen!!!!

    Ha det bäst!!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Fantastsika ideer du har! Jag blir alltid så imponerad över din fantasi, som att sy en swirl med symaskinen! Man blir alltid så inspirerad av att besöka din blogg!

    SvaraRadera
  14. Tack för igår!! Det var så roligt! =D
    Ljuvlig Lo =)
    Stooor Kram!!

    SvaraRadera
  15. Läcker! Älskar dina rivna blomblad! Och det är så fint när du syr på dina layouter, undrar om jag kommer att våga mig på det någon gång?

    Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)