torsdag 16 juli 2009

Gråväder....

Trist och grått idag.... men vi ska ta oss till mina kusiner iaf... nu på morgonen har jag suttit och redigerat bilder... å gissa om jag blir scrappsugen!!!!! Har sån scrapabstinens!!! Bjuder på lite bilder från igår... då vi var till mina barndomskvarter... och besökte den lekplats jag lekte i när jag var liten.... fast det är ju inte mycket som är sig likt...


Samsi i rutschkanan



Moa och Leo gungarMax i klätterställningen
Mina föräldrar och mannen i mitt liv befinner sig åter igen på golfbanan.... på fyra dagr kommer min man ha ägnat 27 timmar åt golf..... många ridtimmar har jag då att plocka ut ;D.... Fast jag tycker det är kul att han har en "hobby", så blir jag lite less på all tid den tar.... men han behöver semester han å från alla vardagsmåsten..... så jag biter i hop å är go å glad kexchoklad =D.. Nu kallar min familj på min uppmärksamhet.... kul att du kikade in..
kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga foton! Ha en bra dag och hoppas du hinner med litet scrapping i gråvädret :-)

    SvaraRadera
  2. Vilka mysiga foton! Och söta Samsi och Leo...du får ge sötisarna en kram från mig och barnen!

    Alexander och Melvin pratade om dig idag för morfar..Jo Maja hon bor låååååååångt bort. Och jag fick visa på kartan hur vi åkte hem till dig och vart du bor. Och hon säger Cattis till mamma. A tycker det är hemskt kul eftersom de flesta här säger mitt riktiga namn ;) och Melvin berättade om alla bilar Leo hade och tigrar!?

    Kramis!

    SvaraRadera
  3. Härliga foton! Ska bli kul att se dem scrappade!

    O du... jag tycker inte vi scrap-beroende ska klaga på våra killars hobbys.. hihi.. iaf inte så de hör ;-)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)