söndag 19 juli 2009

Fin besök av en Oldsmobile =)

Inget nytt scrappat att visa.... men en skönhet från det glada 60-talet =)... Vi fick finbesök av Lena och Björn å bilen =)... De ville ta med oss på en liten åktur. Mest för att Leo som är en riktig bilnörd skulle få åka.. Det var egentligen inte cab väder... regnet hängde i luften, men vi lyckades klara oss från att bli blöta.

Skönheten då framför vårt hus.

Vår chaufför Björn =)

Sam var helgalen och tyckte detta var fantastiskt roligt. Lena fick hålla i honom hårt. Han hoppade och studsade och brummade som en bil hela tiden =D


Min kära man och Leo. Leo var lite rädd under hela turen. Satt knäpptyst och sammanbiten. Men kommer säkerligen att minnas bilfärden.


Å här är jag då i backspegeln, bakom kameran =D

Var hos Malin och pyzzlade igår.. men gjorde mina dt alster till scraphörnan... så det är inget jag kan visa nu.... Får se om det blir nåt scrappat ikväll.. känner mig lite seg idag.. Vår semester är nu slut... eller inte min, men Patriks. Han börjar jobba i morgon *trist*.

Men vi fick ett sånt fint erbjudande av Lena och björn =)... dom ska vara barnvakt i morgon eftermiddag/ kväll, så jag å maken får gå ut å käka och gå på bio... Gulle er!! *pöss*...

Nu ska jag laga middag!

Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. vilka härliga bilder! Läcker bil! Å kortet på dig i backspeglen blev ju ascool! =)
    Har en liten sak till dig i min blogg..
    kram kram♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Även jag har nåt åt dig i min blogg:)

    SvaraRadera
  3. Kul med en liten "raggartur" !:)

    SvaraRadera
  4. Härligt!! =D Skulle inte ha nåt emot att åka i den bilen!

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Å trevligt med sån bil-tur... och absolut nåt att scrappa sen...
    Mysigt att få gå ut och äta själva... ha så trevligt!
    KRAM!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)