lördag 25 juli 2009

Stark kille =)

Här har vädret varit riktigt bedrövligt så vad passar bättre då än att scrappa... Hakade på pyssellyckans skisstävling. En lite annorlunda skiss där man skulle tänka diagonalt. Det gör jag sällan, så jag gav det en chans.
Blev ett par kort scrappade på Leo från vår utflykt till Hemsön. Den känns som hundra år sedan... för sen dess har vädret varit bedrövligt här!!


Lite detaljbilder då i vanlig ordning =)


Blommor, knappar charm och MR ram (med cracle paint på)


En sydd swirl.


Å så mina favvo bokstäver från Webster pages.

Det var dagens scrapalster =).. Ska försöka fota vinsten till min utmaning idag.... så kom tillbaka ikväll om ni är nyfiken på vad ni kan vinna =D... min "ettårs utmaning" hittar ni här. Nu ska jag käka lite frukost med La familia..... å spöa maken i backgammon *hihi*. Önskar er alla en finfin lördag.

Kramiz Maja

15 kommentarer:

  1. Jättefin LO, Spetsen är ju gööörsnygg! Här är det oxå urdåligt väder så jag hoppas på lite scraptis idag ;)
    kram kram!

    SvaraRadera
  2. Vad fin den är! Härliga färger och dekorationer. Håller med om att alfabetet är jättefint. Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Så snygg!
    Nu ska jag försöka hinna sätta igång med din utmaning:-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härlig tolkning! De där bokstäverna var verkligen ursnygga! Undrar hur jag har lyckats missa dem... hmm...

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Åh den var redigt vacker!!

    Ps. Plåstrena är inhandlade på dollarstore ;)

    SvaraRadera
  6. Den är ju görsnygg! Läckert med det diagonala tänkandet i designen!

    Härliga foton och den sydda swirlen är ju pricken över i:et.

    Snygg tolkning helt enkelt!

    Ha de!
    Kram /Angelica

    SvaraRadera
  7. Ursnyggt - gillade verkligen de där bokstäverna som jag har missat totalt! *vill ha*
    Ha det bra!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Myycket fint som kommit upp på sistone...Alla alster är lika underbara!KRam

    SvaraRadera
  9. Såå snygg! Jag älskar också de där webster bokstäverna, dom passar till allt! Helt urläcker swirl du har sytt!

    Som svar på din fråga så är det en ovarlay jag har använt men kan int komma på vad det är för ett märke..

    Kram/Ulrika

    SvaraRadera
  10. Wow...den snydda swirlen är ju kanon!! Gillar ramarna runt korten åxå....spetsen gör mycket åxå...pärlorna på ramarna är ju superfint med.....Tokgillar hela LOen:)

    SvaraRadera
  11. Snyggt!!! Gillar verkligen dina sydda svirlar!

    SvaraRadera
  12. Den är ju helt fantastisk!!!
    Såå underbar :D
    kram kram

    SvaraRadera
  13. Gillar ju hårt när du syr! Ramarna är ju helt magiska - mycket fint! Kram

    SvaraRadera
  14. Åh, den här känner jag ju igen!!
    Ha det:-)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)