tisdag 7 juli 2009

Några kort =)

Fick en beställning på ett bröllopskort.... så jag gjorde 2... det verkar väl logiskt =D... Kan inte bestämma mig själv för vilket som vart bra... låter beställaren välja.. Det vart två kort i så olika stil. Kul var det att göra iaf. Sen har jag gjort ett kort med min äldsta dotter i tankarna... hon som nu flyttar...


Så här blev det första kortet. Enkelt med lite doodling, hjärtan band och stickles... å så den roliga textstämpeln.

Det här kortet vart lite mer rockromantiskt.... har stämplat och embossat med clear och så har jag klippt ut fjärilarna ur ett papper och färglagt med promarker.

Å så det sista kortet som jag själv gillar väldigt mycket... bilden har jag klippt ut ur ett sassafrass papper.

Det var dagens blogg alster.. nu väntar frukosten =).... Å tack för alla fina gulliga kommentarer ni lämnar... det var länge sedan jag tackade nu... men jag är fortfarande lika barnsligt glad för varje kommentar jag får.... Önskar er en fin tisdag!

Kramiz Maja

16 kommentarer:

  1. lika fina båda 2...fast måste jag välja ett så får det nog bli det vita...gillar grötbilden åxå :-)

    SvaraRadera
  2. Jag föll pladask för det vita kortet. Sååå läckert!

    SvaraRadera
  3. Vita kortet är helt suveränt!! Läcker stämpel - så klockren *skratt* Jag behöver inspiration till bröllopskort så TACK för det! :D

    SvaraRadera
  4. Jag föll också direkt för det vita kortet (konstigt va' - jag gillar inte rosa) det är alldeles underbart. Fint kort du gjort till dottern. Hoppas hennes flytt går bra och att hon inte flyttar så långt så ni kan träffas ofta. Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Håller med övriga om att vita kortet är fantastiskt snyggt! Vart har du köpt textstämpeln? :-D

    SvaraRadera
  6. Åh, så härligt när du gör så fina kort. Gillar såklart det vita bäst - men det beror ju på vilka som gifter sig vilket det blir. Cykelkortet är ljuvligt. Det blir tråkigt att inte skjutsa Ina i vinter men kanske några andra vill åka. Åker och köper färg till skrivaren och fotopapper.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hu, så vackra bröllopskort!!! Det vita var helt magiskt vackert!!!

    SvaraRadera
  8. Jättehärliga kort! Gillade det översta jättemycket!

    SvaraRadera
  9. Det blir svårt för beställaren att välja på två så härliga kort. Jag hade valt det vita, så läckert :)

    SvaraRadera
  10. Översta kortet är så snyggt,...

    SvaraRadera
  11. SHIT vilka kort alltså...Alla jätte underbara!!!Alla har sina speciella sidor o detaljer...Jag kan inget annat säga än WOW vilken fantasi!!Kraam

    SvaraRadera
  12. Å, vad svårt... båda är så fina men om jag skulle välja skulle det nog bli det vita!
    Och så fint kort du har gjort till din flicka... har också en som står i begrepp att flytta...
    Kram på dig och tack för all inspiration du delar med dig av.

    SvaraRadera
  13. Superfina kort alla 3! Det sista kortet är helt perfekt till en dotter som flyttar!

    SvaraRadera
  14. Så vackra kort! Det silvriga-grå, stilrena blev nog min favorit! Läckert med doodlingen och textraden!

    Det rockiga kortet var också assnyggt!
    Liksom det sista kortet med den lite gammeldagsiga charmen!

    Hoppas allt är bra och att du får njuta av många fina sommardagar!
    Ha de bäst!
    Kram /Angelica

    SvaraRadera
  15. Det vita kortet är superläckert! Jag ska också göra ett bröllopskort åt en kompis som beställt, men det ska gå i grönt, lila och vitt - HJÄLP! :-)

    SvaraRadera
  16. Jag gillade det första kortet bäst. Fast båda var fina såklart ;) Gillade texten skarpt. Lite annorlunda jue =)
    Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)